Це питання не дає спокою дівчатам і жінкам будь-якого віку.
Хтось купує виключно бренди класу «люкс», інші скуповують всі новинки мас-маркету, або корейську косметику яка набрала великої популярності.
Купуючи преміальну косметику, ми відчуваємо, що балуємо себе. Задоволення починається ще на етапі пакування: «lux» завжди дорого упакований. Елегантні флакончики і тюбики, ненав'язливий «дорогий» запах, ніжні оксамитові текстури - все це підтримує відчуття, що ми користуємося найкращою косметикою. Та й думка про те, що точно такий же крем наносить на своє обличчя відома зірка, не може не гріти серце.
А як щодо ефективності та доступності?
Тут вже складніше. Безперечно, в преміальному сегменті можна підібрати дієві засоби. Однак питання ціни ніхто не відміняв. Далеко не всі можуть витрачати на косметику для догляду кошти по 10-20 тисяч грн на місяць. Але ж буває, що засіб Вам не підходить, і тоді кілька тисяч виявляються викинуті на смітник. Однак не варто засмучуватися - в інших сегментах можна знайти гідні аналоги «люксу». Про це - детальніше
«Мас-маркет» міцно увійшов в ужиток як зневажливий термін.
Шампуні і креми з магазинних полиць викликають обґрунтовані сумніви: чи може засіб «з натуральними оліями» так мало коштувати за літр? Зрозуміло, не може. Якщо почитати склад такого засобу, то на першому місці буде AQUA, тобто вода, а слідом будуть перераховані стандартні хімічні інгредієнти. Навіть якщо в складі будуть згадані активні натуральні компоненти - масла або екстракти рослин, - то кількість їх виявиться мізерно малим. Формально навіть одна крапля речовини в цистерні мила вже дає право виробнику написати на флаконі «З змістом арганової олії» або «Збагачений екстрактами цілющих трав». А підвищувати вміст натуральних інгредієнтів брендам не вигідно: тоді доведеться ускладнити виробничий процес, скоротити термін придатності і підвищити і без того завищену вартість.
Короткочасний вау-ефект деякі засоби мас-маркету можуть створити, наприклад бальзами для волосся можуть зробити їх візуально гладкими за рахунок вмісту в засобі силікону. Однак з часом силікон та інші хімічні інгредієнти починають надавати зворотну дію і псують волосся і шкіру. Після такого «догляду» деколи доводиться довго відновлюватися.
До того ж, не менше половини ціни магазинних засобів - це компенсація витрат виробника на рекламу. Ролики по ТВ, рекламні щити і плакати на вулицях міст - все це коштує величезних грошей, і саме завдяки такій агресивній рекламі звичайна косметика виживає на ринку.
Тим, хто хоче отримати відразу все - натуральність, безпечність, помітний результат і доступну ціну, - радимо спробувати косметику з натуральних інгредієнтів.
Одного разу закохавшись в природну косметику, що дбайливо доглядає за вашою шкірою, ви не захочете зраджувати їй ніколи!
Натуральна косметика розробляється професійним технологом який турбується не тільки про те, що б компоненти в складі були натуральними з добірної еко сертифікованої сировини, але і що б їх комбінація і кількість в продукції дійсно працювали.
Кількість натуральних компонентів в складі органічної косметики zborovik - завжди 100%. Це означає, що кожна крапля такого засобу максимально ефективна. Крім того, розхід у натуральних кремів, сироваток набагато економічніший, тому вистачає їх надовго.
Основу продукції #zborovik складають добірні натуральні компоненти: трави, фрукти, ягоди, олії, і витяжки. У складі продуктів ви не знайдете штучних силіконів, мініральних олій, лауретсульфата натрію, парабенів, штучних барвників і ароматизаторів.
Comments